Solutie pentru magazine

Solutie pentru magazine

Experienta firmei Anzi Soft in domeniul furnizarii de solutii fiscale performante dedicate magazinelor i-a oferit acesteia o flexibilitate in satisfacerea cerintelor clientilor sai. 
Va prezentam in continuare cateva exemple de configuratii de magazine.

Exemplul 1: Minimarket in sistem autoservire cu 1 punct de vanzare



1. In spatiul de vanzare se afla un punct de vanzare (Anzi Soft POS), si un cantar electronic. 
- Anzi Soft POS este dotat cu scaner pentru citirea marfii la casa astfel incat vanzarea sa se faca cat mai rapid. POS-ul poate recunoaste etichetele venite de la cantarul electronic ce contin in codul de bare codul produsului si cantitatea.
- cantarul electronic poate fi unul simplu care nu are posibilitatea conectarii la un PC iar la casa se va introduce manual cantitatea si codul produsului sau un cantar complex conectat la PC-ul din biroul de receptie marfa unde se stabilesc produsele ce trebuie sa ajunga la cantar. Cantarul genereaza un cod de bare ce contine codul de produs si cantitatea. Acest cod de bare va fi recunoscut de catre POS.


2. In biroul de receptie a marfii se afla un PC cu o imprimanta pe care se afla aplicatia de gestiune unde sunt nomenclatoarele de produse si de parteneri. Aici se face receptia de marfa si sunt introduse NIR-urile, tot aici se pot scoate raportele de stoc si de gestiune, se pot face inventare. De pe acest calculator cu ajutorul aplicatiei de gestiune se pot scoate etichetele de raft, se poate configura POS-ul (antet bon, subsol bon, autorizari, setari TVA). Cu aplicatia "transmisii date - Konc" se trimite catre POS, nomenclatorul de produse si se descarca vanzarile de pe acesta iar seara se realizeaza descarcarea din gestiune a marfurilor vandute.

Optional:
- instalarea aplicatiei "analiza vanzari - ANA" cu ajutorul careia se pot obtine rapoarte referitoare la produse, grupe de produse, furnizori, etc., pentru orice interval de timp. Aceste informatii constituie baza informationala pentru implementarea oricarei politici de marketing.
- instalarea aplicatiei "fidelizare clienti - FIDELITY" cu ajutorul careia pot inregistra clientii, persoane fizice si juridice carora li s-au atribuit carduri
Sistemele de fidelizare clienti existente in aplicatiile Anzi Soft:
- preturi alternative
- discounturi la nivel de produs, valoare bon
- puncte la nivel de produs, valoare bon si posibilitatea platii cu punctele acumulate sau premierea clientului la un numar de punct
 

Exemplul 2: Market in sistem autoservire cu 2 punct de vanzare



1. In spatiul de vanzare se afla doua puncte de vanzare (Anzi Soft POS), si un cantar electronic. 
- Anzi Soft POS este dotat cu scaner pentru citirea marfii la casa astfel incat vanzarea sa se faca cat mai rapid. POS-ul poate recunoaste etichetele venite de la cantarul electronic ce contin in codul de bare, codul produsului si cantitatea.
- Cantarul electronic este unul complex conectat la PC-ul din biroul de receptie marfa unde se stabilesc produsele ce trebuie sa ajunga la cantar. Cantarul genereaza un cod de bare ce contine codul de produs si cantitatea. Acest cod de bare va fi recunoscut de catre POS.

2. In biroul de receptie a marfii se afla un PC cu o imprimanta pe care se afla aplicatia de gestiune unde se gasesc nomenclatorele de produse si de parteneri. Aici se face receptia de marfa si sunt introduse NIR-urile, tot aici se pot scoate raportele de stoc si de gestiune, se pot face inventare. La acest computer se poate conecta un scaner pentru ca receptia marfii sa se faca mai rapid si cu mai putine greseli de operare. De pe acest computer cu ajutorul aplicatiei de gestiune se pot scoate etichetele de raft, se pot configura POS-urile (antet bon, subsol bon, autorizari, setari TVA).
Cu aplicatia "transmisii date - Konc" se transmit nomenclatoarele la POS si se descarca vanzarile de pe POS iar seara se realizeaza descarcarea din gestiune a marfii vandute.
Optional in acest birou poate fi si o imprimanta termica de coduri de bare pentru etichetarea produselor ce nu au cod de bare sau daca se doreste reetichetarea acestora cu coduri de bare interne magazinului. Aceasta imprimanta termica scoate etichete autoadezive ce se vor lipi pe produse.

3.In biroul management (al sefului de magazin) se va instala aplicatia "transmisii date - ANA" cu ajutorul careia se pot obtine rapoarte referitoare la produse, grupe de produse, furnizori, etc., pentru orice interval de timp. Aceste informatii constituie baza informationala pentru implementarea oricarei politici de marketing.
 
Optional
- instalarea aplicatiei "transmisii date - FIDELITY" cu ajutorul careia pot introduce clientii, persoane fizice si juridice carora li s-au atribuit carduri 
Sistemele de fidelizare clienti existente in aplicatiile Anzi Soft:
- preturi alternative
- discounturi la nivel de produs, valoare bon
- puncte la nivel de produs, valoare bon si posibilitatea platii cu punctele acumulate sau premierea clientului la un numar de punct
 
Exemplul 3: Market,Supermarket si Hypermarket in sistem autoservire cu mai mult de 4 punct de vanzare



1. In spatiul de vanzare se afla mai multe puncte de vanzare (Anzi Soft POS), si mai multe cantare electronice. 
- Anzi Soft POS este dotat cu scaner pentru citirea marfii la casa astfel incat vanzarea sa se faca cat mai rapid. POS-ul poate recunoaste etichetele venite de la cantarul electronic ce contin in codul de bare codul produsului si cantitatea.
- Cantarele electronice sunt conectate la PC-ul din biroul supervizorului unde se stabilesc produsele ce trebuie sa ajunga la fiecare cantar (ex.: mezeluri, branzeturi, legume-fructe). Cantarele genereaza un cod de bare ce contine codul de produs si cantitatea. Acest cod de bare va fi recunoscut de catre POS.
- Optional poate exista un terminal mobil pentru inventariere care se descarca pe unul din PC-urile din biroul receptie marfa ce va genera un fisier text. Acest fisier este incarcat de aplicatia de gestiune in modulul de inventariere unde se scot listele de inventar, apoi de diferente si dupa examinarea acestora si corectarea unde este cazul, rezolvarea acestui inventar ceea ce presupune generarea automata de reglari de stoc de plus si de minus astfel incat stocul scriptic (din PC) sa fie egal cu cel faptic (de pe teren).

2. In biroul de receptie a marfii se afla mai multe PC-uri si o imprimanta de retea. Pe aceste PC-uri va fi instalata aplicatia de gestiune unde sunt nomenclatoarele de produse si de parteneri. Aici se face receptia de marfa si sunt introduse NIR-urile, tot aici se pot scoate raportele de stoc si de gestiune, se pot face inventare. La aceste computere se poate conecta cate un scaner pentru ca receptia marfii sa se faca mai rapid si cu mai putine greseli de operare. De pe aceste computere cu ajutorul aplicatiei de gestiune se pot scoate etichetele de raft, se pot configura POS-urile (antet bon, subsol bon, autorizari, setari TVA).
In acest birou exista si o imprimanta termica de coduri de bare pentru etichetarea produselor ce nu au cod de bare sau daca se doreste reetichetarea cu coduri de bare interne magazinului. Aceasta imprimanta termica tipareste etichete autoadezive ce se vor lipi pe produse.

3.In biroul management (al sefului de magazin) se va instala aplicatia "analiza vanzari - ANA" cu ajutorul careia se pot obtine rapoarte referitoare la produse, grupe de produse, furnizori, etc., pentru orice interval de timp. Aceste informatii constituie baza informationala pentru implementarea oricarei politici de marketing.
Optional:
- instalarea aplicatiei "fidelizare clienti - FIDELITY" cu ajutorul careia se pot introduce clientii, persoane fizice si juridice carora li s-au atribuit carduri  
Sistemele de fidelizare clienti existente in aplicatiile Anzi Soft:
- preturi alternative
- discounturi la nivel de produs, valoare bon
- puncte la nivel de produs, valoare bon si posibilitatea platii cu punctele acumulate sau premierea clientului la un numar de punct
 
4. In biroul supervizorului este instalata aplicatia "transmisii date - Konc" ce va realiza comunicatia cu POS-urile si cantarele, cu ajutorul careia se transmit nomenclatoarele la POS-uri si se descarca vanzarile de pe acestea iar seara se realizeaza descarcarea din gestiune a marfii vandute.
Tot de aici se vor monitoriza punctele de vanzare astfel incat se va cunoaste starea de functionare a fiecarui punct de vanzare chiar daca acest PC nu este in aceeasi incapere cu punctele de vanzare.

5. Un server de date ce va contine baza de date centrala la care vor fi conectati toti utilizatorii.
Cere info