Suport Tehnic

Suport Tehnic

Suport Tehnic Datorita experientei, a constatarilor din piata si a nevoilor exprimate de partenerii Anzi Soft, am ajuns sa abordam si sa reactionam diferit la problemele semnalate, astfel incat in momentul de fata suntem pregatiti ca in functie de buget, complexitatea afacerii dar si in functie de necesitati si urgente sa oferim trei (3) variante de acordare a suportului tehnic . Clientii Anzi Soft nu sunt si nu vor fii clasificati ca fiind mici sau mari, toti au intaietate la oricare dintre serviciile oferite de compania noastra, contractual, functie de tipul de abonament de service pentru care a optat. 

Toate solicitarile primite sunt inregistrate in sistemul computerizat (Microsoft ERP si Microsoft CRM) si sunt prioritizate automat in functie de tipul de abonament de service pentru care a optat partenerul nostru. Solicitarilor partenerilor Anzi Soft li se raspunde in cel mult termenul prevazut in contract, orice intarziere fiind anuntata imediat atat directorului Tehnic cat si managementului companiei. 

Compania Anzi Soft a investit 90.000 euro si a inaugurat, in luna Martie 2012 la Bucuresti, noul Centru National de Suport Tehnic, care faciliteaza oferirea de suport tehnic clientilor sai, toate sesizarile fiind inregistrate atat in sistem automat (via e-mail) cat si manual pe baza sesizarilor telefonice. Initiativa Anzi Soft vizeaza marirea semnificativa a capacitatii de raspuns la solicitarile de suport tehnic ale clientilor sai. Centru National de Suport Tehnic poate avea program non-stop fiind accesibil clientilor 24h/24h, 7 zile din 7 zile, raspunzand astfel nevoilor acelor clienti care au unitatile deschise cu program prelungit. 
Cere info