Software vanzare - ZCASA Touchscreen

Software vanzare - ZCASA Touchscreen

Despre Software vanzare - ZCASA Touchscreen

Modulul ZCASA Touchscreen este destinat emiterii de documente de vinzare pe POS-urile dotate cu memorie fiscala. Documentele de vinzare pot fi bonuri care se tiparesc pe imprimanta incorporata sau atasata (in functie de POS), Epson.
Categorie
Software
Functiile ZCASA Touchscreen

Aplicatia ZCASA Touchscreen indeplineste conditiile prevazute de lege in sensul ca permite functionarea in regim de:

- programare: este modul de lucru permis numai administratorului 
- inregistrare: inregistrarea datelor, tiparirea documentului, corectia erorilor 
- raportare: emiterea de rapoarte (raportul nefiscal X, raportul fiscal Z, alte rapoarte fiscale)
- corectia erorilor este posibila numai inainte de emiterea domentului fiscal
- nu permite emiterea de documente cu valoare negativa
- nu permite inregistrarea de retururi de marfa
- modificarea cotelor de TVA este posibila numai dupa emiterea raportului Z
- tiparirea bonurilor se face prin intermediul placii fiscale
- mesajele primite pe ecranul operatorului sint prezentate si pe afisajul clientului

 

Aplicatia prezinta urmatoarele facilitati:
 

emitere de bonuri
numar nelimitat de casieri la o singura statie
lucrul in mai multe ture
numar nelimitat de parteneri (clienti sau angajati)
numar nelimitat de PLU-uri
recunoasterea produselor dupa codul de bare (conform normelor EAN) sau dupa codul intern (in cazul produselor fara cod de bare)
posibilitatea definirii de coduri de bare proprii
stocarea datelor in fisiere DBF, ceea ce usureaza comunicarea cu alte sisteme de gestiune a bazelor de date
usurinta si siguranta in exploatare
comunicarea cu memoria fiscala
afisarea tuturor informatiilor si mesajelor in limba romana

 
Aplicatia ZCASA Touchscreen functioneaza impreuna cu un sistem de back-office
In acest caz, sistemul de back-office are urmatoarele functii:
 

de a actualiza nomenclatoarele si fisierele de setari
de a le transmite catre POS-uri
de a prelua vinzarile de la POS-uri in vederea analizei de vinzari si pentru actualizarea stocului.


    Trebuie mentionat faptul ca POS-urile lucreaza off-line, pastrind toate datele local si nu pe server, acest mod de lucru asigurind un grad ridicat de autonomie, POS-urile functionind chiar si in cazul caderii retelei din diferite motive.

Pe server se vor actualiza nomenclatoarele de operatori, produse, parteneri si tipuri de documente de plata si fisierele care contin setarile necesare functionarii aplicatiei (date referitoare la: numarul POS-ului, codul magazinului, antetul si subsolul bonului, functiile care necesita autorizare etc).

Utilizarea unui sistem de back-office prezinta numeroase avantaje:
 

interfata prietenoasa si un mod de lucru mai eficient pe PC decit pe POS 
nomenclatoarele si fisierele de setari se vor actualiza o singura data, dupa care toate modificarile se vor transmite la POS-uri
rapoartele sint mai usor de citit/tiparit
crearea unor copii de siguranta a datelor de pe POS-uri
posibilitatea monitorizarii activitatii pe POS-uri
posibilitatea transmiterii modificarilor fara oprirea POS-urilor din procesul de vinzare
executia simultana a raportului Z la toate POS-urile
comunicarea usoara cu alte sisteme (modul de gestiune, modul de analiza)

 

Transmisia datelor de la POS-uri catre server nu necesita interventia operatorului de pe POS, transmisia si preluarea datelor efectuindu-se automat.

Transmisia nomenclatoarelor si a fisierelor de setari catre POS-uri se va putea efectua numai dupa inchiderea zilei fiscale (dupa ce a fost rulat raportul Z). Acest mod de lucru se recomanda in cazul magazinelor medii si mari, precum si la acele magazine unde exista o mare varietate de produse.

Obiectivul agentilor economici este de a reduce costurile si de a creste vinzarile. Pentru indeplinirea acestor obiective modulul ZCASA propune urmatoarele solutii:

A. cresterea vinzarilor
 

acordarea de discount-uri:
- clientilor care poseda card de client (initierea unui program de fidelitate pentru clienti)
- unor produse
- clientilor care cumpara produse in valoare totala mai mare decit o valoare prestabilita
posibilitatea de a efectua incasari atit cash cit si prin intermediul documentelor de plata (credit card etc.)

 

B. reducerea costurilor

reducerea cheltuielilor cu pregatirea operatorilor
un sistem usor de utilizat de catre operatori
interfata prietenoasa si mod de lucru logic
securitatea datelor
stocarea datelor pe fiecare POS si pe server
actualizarea fisierelor comune pe server

Solutiile fiscale performante sunt proiectate in asa fel incit sa se amortizeze financiar din profitul rezultat prin utilizarea lor. Totusi trecerea de la un sistem clasic cu case de marcat la solutiile fiscale performante implica un efort financiar initial din partea magazinului.

Pentru a veni in ajutorul clientilor sai firma Anzi Soft S.R.L. ofera posibilitatea de achizitionare in rate, cu un avans minim, a solutiilor fiscale performate pentru magazine si case de schimb valutar. Pentru a obtine informatii suplimentare despre finantare va rugam sa ne contactati pentru a va putea face o oferta concreta.

Cere info




Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale cu scopul de a primi notificari cu privire la evenimentele, produsele si serviciile Anzi Soft.

Produse Recomandate

Pos Touchscreen Anzi Soft

Pos Touchscreen Anzi Soft

Anzi POS Opoz6000 este un POS cu design compact si consum redus. Este ideal pentru a fi folosit in restaurante, magazine de specialitate si magazine de…

Vezi Detalii

POS clasic Anzi Soft

POS clasic Anzi Soft

Fata de casele de marcat clasice, predispuse pierderilor de date de vanzare in cazul unor incidente (caderi de tensiune, retea date neperformanta etc),…

Vezi Detalii

PC fiscal Anzi Soft

PC fiscal Anzi Soft

Un PC fiscal este un computer prevazut cu un Kit Fiscal by Anzi Soft, compus din placa fiscala omologata de Ministerul Finantelor Publice, afisaj client…

Vezi Detalii